Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  38,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Cultura comunicarii

Anul apariției: 2005

Nr. pagini: 262 pagini

ISBN: 9737110501

Categorii: Sociologie

Descriere

Jean Baudrillard este unul dintre cei mai reputati - si mai mediatizati - teoreticieni si filosofi ai celei de-a doua jumatati a secolului XX. Cartile sale au asezat fundamentele unei critici sociale si culturale care sta astazi in centrul canonului teoretic al stiintelor umane, alaturi de contributiile lui Foucault, Barthes sau Bourdieu. Conceptele pe care le-a propus in lucrari precum Sistemul obiectelor, Pentru o critica a economiei politice a semnului, La umbra majoritatilor tacute sau Simulacre au depasit de mult spatiul dezbaterii academice, patrunzind in discursul mediatic de zi cu zi.

"Societatea de consum este unul dintre cele mai atente si rafinate studii sociologice despre consum. Acest text continua sa arunce o lumina noua asupra subiectului si obiectului consumului, in jurul caruia se organizeaza societatea."
Douglas Kellner, University of Texas

"Cercetarea originala a lui Jean Baudrillard in domeniul semioticii furnizeaza o noua analiza a societatii de consum si explica in ce fel structurile de comunicare si sistemul de semne pot conserva societatea de consum mult dupa ce discursul acesteia s-a golit de putere si semnificatie."
Trevor Norris, University of Toronto

"Mergind in linia unor ginditori precum Foucault, Derrida si Deleuze, Baudrillard se desparte de toate temele sociologiei traditionale. Scrierile sale ne obliga sa renuntam la interpretarile obisnuite sau conventionale privitoare la societate si, in consecinta, sa ne folosim imaginatia in directii pina acum neexplorate."
Choice

Societatea de consum: abundenta de lucruri, precaritatea sinelui :: Liturghia formala a obiectului :: Mall-ul :: Statutul miraculos al consumului :: Cercul vicios al cresterii :: Cheltuieli colective si redistribuire :: Risipa :: Teoria consumului :: Logica sociala a consumului :: Ideologia egalitara a bunastarii :: Sistemul industrial si saracia :: Noile segregari :: Diferentiere si societate de crestere :: Pentru o teorie a consumului :: Autopsia lui homo œconomicus :: Domeniul obiectelor - domeniul nevoilor :: Fun System-ul sau obligatia placerii :: Productia industriala a diferentelor :: Modelele structurale :: Model masculin si model feminin :: Mass media, sex si divertisment :: Cultura mediatica :: Reciclarea culturala :: Kitsch-ul :: Gadgetul si ludicul :: Pop-ul: o arta a consumului? The Medium Is the Message :: Mediul publicitar :: Pseudoeveniment si neorealitate :: Cel mai frumos obiect de consum: corpul :: Cheile secrete ale corpului dumneavoastra :: Erotismul functional :: Principiul placerii si forta productiva :: Strategia moderna a corpului :: Este oare corpul feminin? :: Obsesia slabitului: "silueta" :: Sex Exchange Standard :: Simboluri si fantasme in publicitate :: Papusa sexuata :: Drama timpului liber sau imposibilitatea de a-ti pierde timpul :: Transfer social si transfer matern :: Patosul zimbetului :: Playtime sau parodia serviciilor :: Publicitatea si ideologia darului :: Anomia in societatea de abundenta :: Violenta :: Subcultura nonviolentei :: Oboseala :: Despre alienarea contemporana sau sfirsitul pactului cu diavolul :: Consumul consumului


Comandă online Societatea de consum. Mituri si structuri la 38,00 lei scrisă de Jean Baudrillard, tiparită la editura Comunicare.ro face parte din colecția Cultura comunicarii. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Societatea de consum. Mituri si structuri nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.