
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 19,90 LEI
ISBN: 9738495199
Autor(i): Jay Conrad Levinson
Editura: BusinessTech
Colecția: Sa fii cunoscut mai bine
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 176 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Afaceri, Economie
Despre carte
Levinson, neobosit promotor al marketingului de gherila este ca intotdeauna cu un pas inaintea celorlalti si iti ofera idei exceptionale pentru a-ti promova produsele sau serviciile fara sa cheltuiesti vreun ban. El dovedeste prin exemple concrete ca iti pot face un nume pe piata, poti face marketing eficient, cu adevarat aducator de profituri, fara sa cheltuiesti bani. Trebuie doar sa-ti folosesti toata creativitatea de care poti da dovada si mult curaj pentru a pune in aplicare ideile neconventionale pe care ti le ofera.
Marketingul de gherila fara costuri iti poate aduce permanent noi clienti, mentine loialitatea lor, iti consolideaza afacerea si iti sporeste contul in banca fara sa te pagubeasca de vreun ban. Prea frumos ca sa fie adevarat? Cu toate acestea este perfect posibil! Inca si mai remarcabil este faptul ca marea majoritate a concurentilor tai nu stiu ca pot sa faca un marketing atat de eficient sa cheltuiasca bani.
Despre autor
Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing, "cea mai bine vanduta serie de carti din istorie". Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume.
A creat inca din 1958 reclama pentru multe companii mari si mici din intreaga lume. A obtinut numeroase si prestigioase premii pentru grafica, reclama de televiziune, video si radio. Este lider al workshop-urilor in domeniul marketingului.
Renumit profesionist in marketing, Jay Conrad Levinson a fost vicepresedinte al J. Walter Thomson Advetising si director de creatie la Leo Burnett Advertising inainte de a-si infiinta propria companie de consultanta in marketing, Guerrilla Marketing International.
Comandă online Marketing fara costuri pentru luptatorul de gherila - 100 de tactici fara costuri pentru promovarea afacerii si energizarea profiturilor tale la 19,90 lei isbn 9738495199 scrisă de Jay Conrad Levinson, tiparită la editura BusinessTech face parte din colecția Sa fii cunoscut mai bine. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing fara costuri pentru luptatorul de gherila - 100 de tactici fara costuri pentru promovarea afacerii si energizarea profiturilor tale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Guerrilla Creativity - Creeaza mesajul tau de marketing irezistibil folosind puterea unui meme
BusinessTech
Jay Conrad Levinson
224 pagini
An: 2002
Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale
BusinessTech
Fred Reichheld
9789738495609
252 pagini
An: 2011
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Afacerea de familie. Intre job si acasa
Niculescu
Anna Zanardi Cappon în colaborare cu Arshad Moscogiuri
200 pagini
An: 2021
Din activitatea patronala internationala (Supliment al revistei Partener)
ArtPress
270 pagini
An: 2012
Diaagnostic, risc si eficienta in afaceri
Mirton
Gheorghe Băileşteanu
648 pagini
An: 1998
Pasul si drumul
Humanitas
Ihor Lemnij
294 pagini
An: 1992
Concurenta si preturi
Sitech
Cristina Baldan
258 pagini
An: 2008
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Organizarea, planificarea si statistica activitatii unitatilor economice. Manual pentru clasele a XI-a si a XI
216 pagini
An: 1989