Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  24,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2008

Nr. pagini: 289 pagini

ISBN: 978-973-749-501-3

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Lucrarea are la baza o ampla documentare, o analiza obiectiva si competitiva a literaturii de specialitate, a experientei practice din tara noastra si din alte tari din domeniul marketingului.


Comandă online Marketing - aspecte teoretice, studii de caz, aplicatii, teste la 24,00 lei scrisă de Ion Smedescu, tiparită la editura Universitara în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing - aspecte teoretice, studii de caz, aplicatii, teste nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.