Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  29,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 973-681-920-5

Autor(i): ,

Editura:

Colecția: Collegium. Sociologie-Antropologie

Anul apariției: 2005

Nr. pagini: 256 pagini

Categorii: Sociologie

Descriere

    Cuprins:
  • O vedere de ansamblu a focus grupurilor
  • Planificarea studiului realizat prin metoda focus grup
  • Elaborarea unui demers interogativ
  • Participantii la un focus grup
  • Abilitatile de moderare
  • Analizarea rezultatelor focus grupurilor
  • Rapoartele
  • Abordarile cercetarii prin metoda focus grup
  • Adaptarea focus grupurilor la public si la mediu
  • Variante ale focus grupurilor

Descriere:
Traducere de Cristina Popa. Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si profesionist acest tip de studiu, de la selectarea membrilor si elaborarea intrebarilor din cadrul intrunirilor, pina la analiza si prezentarea rezultatelor finale. Autorii alterneaza pasajele "academice” cu exemple concrete, sfaturi practice si cu desene distractive, care usureaza demersul teoretic. "Metoda focus grup contine sfaturi utile si abordari detaliate care fac din ea o metoda de succes. Daca va ginditi sa organizati un interviu de grup, puteti incepe cu aceasta carte.” – Nursing Times "Iata lucrarea de referinta pentru invatarea modului in care se organizeaza focus grupurile.” – PPA News


Comandă online Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicata la 29,95 lei isbn 973-681-920-5 scrisă de Richard A. Krueger , Mary Anne Casey, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Sociologie-Antropologie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicata nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.