Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 24,98 LEI
Autor(i): Paul Pryor
Editura: Codecs
Nr. pagini: 144 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Constructii / Sistematizari, Știința și Tehnică, Economie
Descriere : In introducerea cartii, autorul Paul Pryor noteaza: "As vrea ca toata lumea care citeste aceasta carte sa perceapa doua mesaje din partea mea: primul consta in a intelege ca industria constructiilor se schimba foarte repede, iar cel de-al doilea, este ca trebuie sa recunosti ceea ce nu stii�". Pe piata de astazi, in care modurile in care facem afaceri s-au schimbat, cheia succesului consta in a combina competenta de stricta specialitate tehnica cu un bagaj solid de competente in domeniul managementului organizational. Numai constientizand ce anume le lipseste si ce nu stiu inca, firmele de constructii isi vor putea dezvolta arsenalul de competente si strategii necesare pentru a supravietui in urmatorii 10 ani. Parcurgand cartea, veti descoperi care sunt principalele trei directii de actiune care conduc la succes pe viitor. Paul Pryor este un profesionist cu experienta in industria constructiilor. Detine o diploma universitara in administrarea afacerilor si face parte din mai multe organizatii profesionale, printre care: Societatea West Point din Philadelphia, Comisia Senatoriala Americana de Consultanta de pe langa Institutul American al Arhitectilor, Asociatia Americana de Management in Constructii si Consiliul Director al Societatii Americane a Specialistilor in Devize de Lucrari.
Comandă online Marketingul serviciilor de constructii la 24,98 lei scrisă de Paul Pryor, tiparită la editura Codecs cu un număr de 144 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketingul serviciilor de constructii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Materiale de constructii. Indrumator de laborator. Pentru uzul studentilor
Reprografia Universitatii din Craiova
Georgescu Ivona
77 pagini
An: 1981
Album de mica mecanizare
Editura de Stat pentru Arhitectura si Constructii
Ministerul Constructiilor
410 pagini
An: 1954
Mecanizarea lucrarilor de constructii. Manual petru licee de specialitate, anii IV si V, si scoli de maistri
Didactica si Pedagogica
Dumitru Cionga
256 pagini
An: 1975
Retele si instalatii de incalzire centrala. Manual petru licee industriale cu profil de constructii
Didactica si Pedagogica
Alexandru Cimpoia
432 pagini
An: 1979
Sisteme de Lubrificatie
Academiei Republicii Socialiste Romania
Alexandru Nica
260 pagini
An: 1967
Legumicultura (Balasa, Editie 1973)
Didactica si Pedagogica
Mircea Balasa
479 pagini
An: 1973
Mansarda VELUX
Velux Romania
140 pagini
An: 2009
Arhitectura, Nr. 4/2011 - Revista Uniunii Arhitectilor din Romania
Revista Uniunii Arhitectilor din Romania
Francoise Pamfil
144 pagini
An: 2011
Arhitectura, Nr. 86 - Iulie-August 2010 - Revista Uniunii Arhitectilor din Romania
Q-Group Proiect
Stefan Ghenciulescu
114 pagini
An: 2010
Arhitectura, Nr. 79 - Noiembrie 2009 - Revista Uniunii Arhitectilor din Romania
Q-Group Proiect
Stefan Ghenciulescu
120 pagini
An: 2009