Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  5,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2005

Nr. pagini: 180 pagini

ISBN: 9738730430

Categorii: Management / Leadership, Comunicare, Economie

Descriere

O carte despre relatii, de orice natura ar fi acestea, isi gaseste astazi, in actualitatea comunitatii de afaceri din Romania, o deplina justificare.
Relatiile fac parte din piata si din oricare afacere.
Nu exista nicaieri in lume o societate comerciala, firma, companie sau oricum s-ar numi respectiva organizatie care sa faca afaceri cu sine insasi, traind izolata, rupta de piata. In timp, creste si se dezvolta sistemul de relatii / raporturi de piata, din multiple motive si, in special, datorita amplificarii si diversificarii pietelor, sporirii numarului, diversitatii si puterii economice a jucatorilor / actorilor de pe piata.
In cartea sa, autorul foloseste in sprijinul pledoariei sale, argumente pertinente in favoarea stabilirii, dezvoltarii si intaririi relatiilor de informare-comunicare cu mass media, precum si cu ziaristii. In acelasi timp, subliniaza nevoia unei atentii sporite pe care trebuie sa o manifeste managerul si echipa sa fata de pericolele reale care pot veni pentru firma din aceasta zona.


Comandă online Firma si mass media, managerul si ziaristii la 5,00 lei scrisă de Constantin Amaritei, tiparită la editura Irecson în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Firma si mass media, managerul si ziaristii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.