
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 49,05 LEI
ISBN: 973-8154-35-9
Autor(i): Jim Blythe
Editura: Rentrop&Straton
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 300 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Secretul succesului consta in satisfacerea nevoilor clientilor. Iar marketingul este bumerangul care trimite valoare clientilor si readuce valoare firmei prin actiunile lor.
Comandă online Esentialul in marketing (editia a doua) la 49,05 lei isbn 973-8154-35-9 scrisă de Jim Blythe, tiparită la editura Rentrop&Straton în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Esentialul in marketing (editia a doua) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980