Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 9,90 LEI
Autor(i): Peter Knight
Editura: ALL
Colecția: ALL PENTRU INTREPRINZATORI
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 176 pagini
ISBN: 9735715805
Categorii: Marketing / Publicitate, Diverse, Economie
Vreti sa va imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un Plan Eficace de Marketing care functioneaza in numai o ora!Aveti un produs sau un serviciu din care doriti sa vindeti mai mult, din ce in ce mai mult. Si doriti sa utilizati banii intelepti si in cel mai bun mod cu putinta. Aveti nevoie de un Plan Eficace de Marketing.Fie ca sunteti o firma aflata la inceputurile activitatii sale, cu un buget mic, sau o firma multinationala, fie ca sunteti un antreprenor sau un director de marketing, acest ghid practic va va purta pas cu pas de-a lungul procesului care va va ajuta sa abordati problemele si sa scoateti in evidenta oportunitatile. Si este incercat, testat si dovedit. Un Plan Eficace de Marketing este un proces care va va imbunatati semnificativ sansele de a vinde in mod profitabil mai mult din produsele si serviciile voastre. Si va va impiedica sa irositi bani pe initiative de marketing care nici nu ar trebui sa vada lumina zilei.Simplu, direct si foarte productiv, Planul Eficace de Marketing functioneaza cu adevarat. Lasati-l sa faca minuni si pentru voi.
Comandă online PLANUL EFICACE DE MARKETING. O METODA VERIFICATA PENTRU COMPANIILE DE ORICE MARIME la 9,90 lei scrisă de Peter Knight, tiparită la editura ALL face parte din colecția ALL PENTRU INTREPRINZATORI. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul PLANUL EFICACE DE MARKETING. O METODA VERIFICATA PENTRU COMPANIILE DE ORICE MARIME nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Lucescu
Gazeta Sporturilor
Ioan Chirila
194 pagini
An: 2009
Muzeul National Cotroceni
Redactiei publicatiilor pentru strainatate
176 pagini
An: 1993
Jocuri pentru copii si tineret
Tineretului Cultura Fizica si Sport
478 pagini
An: 1956
Ghidul tehnoredactorului. De la print la eBook
Sitech
Vlad Puescu
224 pagini
An: 2013
Monografia comunei Bratovoiesti
Sitech
Laurenţiu Puicin
310 pagini
An: 2012
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010