Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  24,50 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Stiinte economice

Anul apariției: 2005

Nr. pagini: 392 pagini

ISBN: 973-46-0160-1

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Cuprins: Conceptul de marketing international • Evaluarea mediului in marketingul international • Cercetarea in marketingul international • Segmentarea pietelor internationale • Distributia produselor in marketingul international • Promovarea in marketingul international • Organizarea activitatii de marketing international • Perspectiva marketingului international
Descriere:
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale programelor de marketing. Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gindesti international si sa actionezi local.


Comandă online Marketing international. Editia a III-a revazuta si adaugita la 24,50 lei scrisă de Constantin Sasu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiinte economice. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing international. Editia a III-a revazuta si adaugita nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.