Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  9,80 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2006

Nr. pagini: 166 pagini

Categorii: Crestinism, Religie

Descriere

Coca-Cola, McDonald’s, Nike sau Disney sunt doar cateva dintre cele mai populare marci ale lumii contemporane. Sunt omniprezente si, fie ca suntem constienti sau nu, ne afecteaza modul de gandire. Datorita strategiilor ingenioase de marketing, numele de mai sus au devenit imperii financiare de miliarde de dolari, iar modul in care s-au dezvoltat pornind doar de la simple idei, le transforma in veritabile povesti de succes. Problema este ca, o data cu marfurile pe care incearca sa ni le vanda, aceste companii globale cauta sa ne ofere in plus si un bonus - o viziune asupra lumii. Bem, mancam, ne incaltam si ne uitam la filme ca toti ceilalti oameni. Dar, ca si crestini chemati sa fim ’in lume, dar nu si ai lumii’ suntem oare gata sa ’inghitim’ si filozofiile de viata care se ascund in spatele imaginii sucului, al hamburgerului, al pantofilor de sport sau al filmelor?
Evanghelia dupa McDonald’s este un indemn la discernamantul de a privi cu o suspiciune sanatoasa catre valorile promovate de duhul veacului. Contra-cultura crestina presupune un efort de a inainta impotriva curentului, alaturi de o vocatie de a converti lumea si nu doar de a conversa cu ea. 166 pag. 11/17 cm


Comandă online Evanghelia dupa McDonald s la 9,80 lei scrisă de Derek Tidball, tiparită la editura Aqua Forte în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Evanghelia dupa McDonald s nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.