Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 4,99 LEI
Autor(i): Cezar Caluschi
Editura: Polirom
Colecția: Hors Collection
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 256 pagini
ISBN: 973-46-0147-4
Categorii: Comunicare
Cuprins: Comunicarea directa: arma secreta a comunicarii • Increderea este arma victoriei • Comunicarea directa • "Comunicom�" • Primul pas: analiza organizatiei • Parteneri, nu clienti • Contact direct, la baioneta • Canalele de comunicare • Fisa de contact. Intretinerea fisei de contact • Comunicarea cu angajatii: lucrul cu oamenii • Comunicarea locala • Tirgurile si expozitiile
Descriere:
Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul contemporan. Ca sa dobindim un client pe termen lung, va trebui sa ne concentram pentru a-l convinge sa aiba incredere in noi si apoi sa comunicam permanent cu el pentru a-i hrani si pentru a-i intretine aceasta incredere. In acest scop vom folosi comunicarea directa, personalizata, bazata pe relatii publice in forma clasica, dar si pe o multime de alte tehnici de comunicare directa.
"Din mers, Cezar a creat propriul «sistem integrat de comunicare si PR». L-a implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, «Electra», care constituie studiul de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.�" (Stefan Prutianu)
Comandă online Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania Electra liderul pietei romanesti de interfoane la 4,99 lei scrisă de Cezar Caluschi, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Hors Collection. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania Electra liderul pietei romanesti de interfoane nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Istoria credintelor si ideilor religioase. Vol. I: De la epoca de piatra la misterele din Eleusis
Polirom
Mircea Eliade
9789734618811
424 pagini
An: 2011
Istoria credintelor si ideilor religioase. Vol. II: De la Gautama Buddha pina la triumful crestinismului
Polirom
Mircea Eliade
9789734618866
448 pagini
An: 2011
Istoria credintelor si ideilor religioase. Vol. III: De la Mahomed la epoca Reformelor
Polirom
Mircea Eliade
9789734619054
304 pagini
An: 2011
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003
Dynamic Adaptive Hypermedia Systems For E-Learning
Sitech
Elvira Popescu
9786061160853
231 pagini
An: 2017
Palatizarea dentalelor in limba romana
Facla
Victor Iancu
148 pagini
An: 1975