
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 29,50 LEI
ISBN: 9737110706
Autor(i): Radu Enache , Dorina Gutu , Bogdan Teodorescu
Editura: Comunicare.ro
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 238 pagini
Categorii: Politică
Pornind de la istoricul constituirii disciplinei, autorii prezinta paleta de definitii care au fost date pina azi marketingului politic si unor activitati conexe, dupa care examineaza fundamentele transdisciplinare. Sint expuse tehnicile si metodele propriu-zise, cu exemple consistente din campaniile electorale din Romania. Un capitol special este dedicat marketingului institutional, autorii considerind ca aceste aspecte nu au fost tratate cu suficienta atentie in literatura de pina acum concentrata mai mult pe procesele electorale. Un alt capitol prezinta succint citeva elemente de mitologie politica romaneasca, incercind sa evidentieze dimensiunea culturala si conexiunile culturale ale marketingului politic. De asemenea, in anexe sint prezentate studii de caz extrem de utile viitorilor specialisti.
"...Priviri atente si spirite analitice au aratat ca in Romania nu exista inca o cultura civica de tip participativ, ca exista inca destula confuzie in privinta unor notiuni fundamentale ale practicii democratiei: toleranta, drepturile omului etc. Insa momentul actual este cu certitudine unul al maturizarii societatii romanesti. Tot mai multe partide, lideri politici, institutii centrale si organizatii non-guvernamentale acorda o atentie sporita acuratetei comunicarii, ca si tehnicilor si metodelor specifice ale marketingului politic. Din acest punct de vedere, am incercat ca manualul sa poata fi util nu numai viitorilor specialisti in comunicare si marketing politic, ci si potentialilor beneficiari ai acestor tipuri de activitati."
Propaganda si totalitarismul - Regulile propagandei - Campaniile electorale din Romania - De la totalitarism la democratie - Marketingul electoral - Tipologia campaniilor electorale - Mesajul electoral - Imaginea publica si portretul media - Echipa de campanie - Marketingul institutional - Imaginea o perceptie sociala - Increderea in institutii - Schita a imaginarului politic romanesc - Miturile fondatoare - Personaje exemplare
Comandă online Cea mai buna dintre lumile posibile - Marketingul politic in Romania (1990 - 2005) la 29,50 lei isbn 9737110706 scrisă de Radu Enache , Dorina Gutu , Bogdan Teodorescu, tiparită la editura Comunicare.ro în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cea mai buna dintre lumile posibile - Marketingul politic in Romania (1990 - 2005) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Sofisme & alegorii, bazaconii, palimpseste, parabole, paradoxuri, pastişe, precum şi extraordinare plastogra
Cartex
Radu Enache
9786069604694
134 pagini
An: 2023
54+1/24 : 54+1 locuri de vizitat din 24 de ţări
Tritonic Books
Bogdan Teodorescu
9786067495959
286 pagini
An: 2022
Istorie. Manual pentru clasa a V-a
ALL
Bogdan Teodorescu, Cristina Hornoiu
9786065875142
112 pagini
An: 2017
Istorie / Barnea - Manual pentru clasa a XI-a
Corint
Bogdan Teodorescu, Eugen Palade, Alexandru Barnea, Vasile Manea, Florin Petrescu
9786068609744
128 pagini
An: 2014
Istorie. Caietul elevului pentru clasa a IV-a
Corint
Bogdan Teodorescu, Corina Andrei
9786067820386
80 pagini
An: 2016
Istorie. Manual pentru clasa a IV-a
Corint
Bogdan Teodorescu, Corina Andrei, Flori Bălănescu, Mihaela Iluţă
9786069499771
128 pagini
An: 2021
Reforme majore in domeniul starii civile si al evidentei persoanelor de la aparitie si pana in prezent
Sitech
Mihai-Ciprian Bobocica
114 pagini
An: 2020
Combaterea criminalitatii organizate. Curs universitar, Volumele I si II
Sitech
Ligia Teodora Iliescu
450 pagini
An: 2012
Cum sa ne ferim de infractori
Sitech
460 pagini
An: 2014
Sistemul penitenciar romanesc, inainte si dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana
Sitech
Constantin Marinescu
202 pagini
An: 2020
Disidenta democrata - Natiune si democratie in Republica Moldova
Arc
Andreas Johansson
282 pagini
An: 2009