
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 22,00 LEI
ISBN: 973-669-152-7
Autor(i): Jamie S. Walters
Editura: Curtea Veche
Colecția: Profit
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 280 pagini
Traim intr-o cultura in care succesul este obligatoriu. Ne-am obisnuit sa privim cu infinita admiratie multinationalele, concernurile cu mii de angajati si cu bugete mai mari decat cele ale unei tari mici. Totusi, in SUA, 80% dintre firme sunt mici, adica au mai puţin de cinci angajati.
Proprietarii lor sunt oameni cu viziune, sunt flexibili si creativi, iar creşterea afacerii lor este mai degraba calitativa decåt cantitativa. Cum fac? Ce-i inspira? Ce-i motiveaza? Iata doar unele dintre intrebarile la care autoarea a raspuns in aceasta carte un omagiu adus atåt micilor intreprinderi, cåt şi celor care le-au infiinţat si le conduc. Cartea are menirea sa valideze, sa provoace si sa extinda cunoştinţele cititorului. Dezvaluie aspecte ale evoluţiei a peste şaptezeci de mici intreprinzatori intervievaţi, oferind concepte şi informaţii care permit formarea unei imagini panoramice a micii intreprinderi. Daca påna azi nu aţi avut inca indrazneala de a porni pe cont propriu, gasiţi aici toate argumentele sa o faceţi acum.
Comandă online Marea putere a micii afaceri la 22,00 lei isbn 973-669-152-7 scrisă de Jamie S. Walters, tiparită la editura Curtea Veche face parte din colecția Profit. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marea putere a micii afaceri nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Inovatia ca solutie in afaceri. Crearea si mentinerea unei cresteri de succes
Curtea Veche
CLAYTON M. CHRISTENSEN, MICHAEL E. RAYNOR
9789736699177
304 pagini
An: 2010
Modelul racheta. Sfaturi pentru construirea unei echipe performante
Curtea Veche
Robert Hogan, Gordon Curphy
9786065883895
232 pagini
An: 2012
Afacerea de familie. Intre job si acasa
Niculescu
Anna Zanardi Cappon în colaborare cu Arshad Moscogiuri
200 pagini
An: 2021
Din activitatea patronala internationala (Supliment al revistei Partener)
ArtPress
270 pagini
An: 2012
Diaagnostic, risc si eficienta in afaceri
Mirton
Gheorghe Băileşteanu
648 pagini
An: 1998
Pasul si drumul
Humanitas
Ihor Lemnij
294 pagini
An: 1992
Concurenta si preturi
Sitech
Cristina Baldan
258 pagini
An: 2008
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980