
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,50 LEI
ISBN: 9739282768
Autor(i): A. Purcarea
Editura: Expert
Anul apariției: 1999
Nr. pagini: 211 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Intr-o abordare teoretica, dar mai ales metodologica, a managementului materialelor complexe de ambalare, cartea incearca sa raspunda si cerintelor de schimbare a atitudin ii manageriale, pledand pentru acceptarea "provocarii merceologice�" rezultate din interactiunea ambalaj-produs.
Cartea Verde a Comertului, elaborata de Comisia Europeana, constata existenta unei schimbari in comportamentul consumatorilor, ceea ce echivaleaza cu noi sfidari in fata sectorului comertului.
Consumatorii sunt din ce in ce mai sensibili la tehnologiile de fabricatie, ca si la problemele mediului inconjurator si impactul acestora asupra calitatii produselor alimentare si, implicit, asupra sanatatii umane. Dezvoltarea legislatiei comunitare privind etichetarea a condus la o supraabundenta de informatii inscrise pe eticheta, multi consumatori neintelegand sau neputand exploata aceste detalii. In schimb, in multe cazuri, lipsesc anumite informatii care ar fi apreciate cum sunt cele referitoare la siguranta in exploatare sau valoarea nutritiva a produsului . Reinventarea valorii (reinventand organizarea si sectorul), noul marketing si proximitatea fata de client, gratie celor mai bune informatii si unei cunoasteri mai aprofundate, devin astazi concepte de baza, deoarece asistam la renasterea consumatorului, care stie tot mai multe despre strategiile tarifare de distributie, ce constau in cel mai bun raport calitate/pret, fiind atent la comoditate, la servicii si la alegere, dorind sa dobandeasca cunostinte, si nu simple informatii.
Comandă online Ambalajul - atitudine pentru calitate la 15,50 lei isbn 9739282768 scrisă de A. Purcarea, tiparită la editura Expert în anul 1999. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Ambalajul - atitudine pentru calitate nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980