Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 90,00 LEI
Autor(i): Petre Datculescu
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 664 pagini
ISBN: 978-973-86481-9-7
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care imbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul porneste de la probleme concrete de marketing si arata ce fel de cercetari sunt necesare, cum trebuie efectuate si cum trebuie analizate rezultatele pentru a lua decizii practice eficiente.
Cartea iti ofera toate resursele de care ai nevoie ca sa proiectezi, sa realizezi si sa interpretezi o cercetare de marketing sau de opinie publica. Vei gasi utila dezbaterea problemelor de baza cu care se confrunta marketingul in ce priveste: psihologia consumatorului, segmentarea pietei, pozitionarea marcii, produsul, publicitatea, pretul si distributia.
Comandă online Cercetarea de marketing (Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia) la 90,00 lei scrisă de Petre Datculescu, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cercetarea de marketing (Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010