
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 35,00 LEI
Autor(i): Bucurescu Septimiu Tudor si altii
Editura: Dacia
Colecția: UNIVERSITARIA
Anul apariției: 1999
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Conceputa pt. a acoperi nevoia imperioasa de informare a specialistilor in marketing farmaceutic, cartea raspunde cerintelor actuale in acest domeniu, fiind utila atat producatorilor de medicamente, farmacistilor, economistilor si consumatorilor de medicamente.
Comandă online Marketing pentru industria farmaceutica la 35,00 lei scrisă de Bucurescu Septimiu Tudor si altii, tiparită la editura Dacia face parte din colecția UNIVERSITARIA. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing pentru industria farmaceutica nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Latino, Romeno e Romanzo
Dacia
Ferro Teresa
354 pagini
An: 2003
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993