Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 76,00 LEI
Autor(i): Gabriela Grosseck
Editura: Lumen
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 482 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Comunicare, Economie
O lucrare care isi propune investigarea comunicarii de marketing pe Internet se bazeaza, de la bun inceput, pe trei componente extrem de dinamice:comunicarea, marketingul si Internetul. Nu este aici locul pentru a face o analiza a comunicarii, a marketingului sau a Internetului. Consideratiile de natura teoretica, care trateaza distinct cele trei domenii, sunt redate intr-o literatura de specialitate impresionanta: carti, capitole din carti, reviste, studii si cercetari, resurse Web, etc., ata straina cat si romaneasca. In ceea ce priveste domeniile de intersectie comunicarea pe Internet, marketingul pe Internet si comunicarea de marketing, desi se cunosc examinari atente ale acestor arii, inca xista directii putin explorate. In consecinta, dificultatea abordarii comunicarii de marketing pe Internet se datoreaza nu numai faptului ca aceasta isi are originea in cele trei mari domenii distincet, ci si datorita faptului ca aceasta zonaeste inca ocolita, fie de teama de a "calca" pe un teritoriu insuficient explorat, cu concepte in curs de definire, fie dintr-o gresita receptare a conomenului counicational pe Internet si al impactului sau asupra marketingului. In privinta motivatiei subiective referitoare la alegerea acestui domeniu de studiu, ea se bazeaza pe tentatia de a descoperi efectul combinatiei acestor componente, la care se adauga dorinta de a extinde experienta dobandita in lucrul cu Internetul/
Autoarea
Comandă online Marketing si comunicare pe Internet la 76,00 lei scrisă de Gabriela Grosseck, tiparită la editura Lumen în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing si comunicare pe Internet nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Introducere in etimologia limbii romane
Univers Enciclopedic
Marius Sala
254 pagini
An: 1999
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Anuar de Lingvistica si Istorie Literara, Tomul XXXI. 1986-1987. A. Lingvistica
Universitatea Al. I. Cuza Iasi
495 pagini
An: 1987
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003
Dynamic Adaptive Hypermedia Systems For E-Learning
Sitech
Elvira Popescu
9786061160853
231 pagini
An: 2017
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010