
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 24,95 LEI
Autor(i): Paco Underhill
Editura: Polirom
Colecția: Hexagon. Practic
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 320 pagini
ISBN: 973-46 0417-1
Categorii: Psihologie
Cuprins: Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul • Cum sa citesti un indicator • Demografia shopping-ului • Dinamica shopping-ului • Experienta senzoriala a cumpararii • Timpul real si cel subiectiv • Magia expunerii
Traducere de Catalina Grosu. Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing. Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara.
Comandă online Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul la 24,95 lei scrisă de Paco Underhill, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Hexagon. Practic. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Abilitati de comunicare
Curtea Veche
Allan & Barbara Pease
104 pagini
Mintea linistita si senina. Viziunea iluminarii in invataturile Dzochen (Mareata perfectiune)
Herald
Sanctitatea Sa Dalai Lama
410 pagini
An: 2013
Psihologia educatiei pe tot parcursul vietii
For You
Elena Anghel Stănilă
294 pagini
An: 2017
Invatarea eficienta si rapida
Ceres
Pavel Muresan
276 pagini
An: 1990
Psihologia interculturala. Im pactul determinarilor culturale asupra fenomenelor psihosociale
Universităţii de Vest
282 pagini
An: 2006