![365mag.ro](https://www.365mag.ro/365mag.ro/img/logo_365mag_nobg.png)
Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 40,00 LEI
Autor(i): Al Ries , Laura Ries
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 206 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe internet"
Supply Management
Oricine citeste aceasta carte va intelege cat de importanta este alegerea unui nume memorabil pentru produsul sau serviciul sau. O recomand tuturor celor care vor sa patrunda in mintea consumatorului."
Anatoli Ciucurovschi
Comandă online Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului la 40,00 lei scrisă de Al Ries , Laura Ries, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Marketing International
Graphix
Constantin Sasu
222 pagini
An: 1994
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Cybermarketing
Uranus
Gheorghe Orzan
154 pagini
An: 2007
Metode economico-matematice aplicate in organizarea, planificarea intreprinderilor agricole, I
Reprografia Universitatii din Craiova
Petre Stavre, Anghel Nicolae
282 pagini
An: 1975
Tratat de statistica matematica, Volumul al III-lea - Analiza secventiala
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Craiu, Gheorghe Mihoc
395 pagini
An: 1979
Tratat de statistica matematica, Volumul al II-lea - Verificarea ipotezelor statistice
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Craiu, Gheorghe Mihoc
405 pagini
An: 1977
Tratat de statistica matematica, Volumul I - Selectie si estimatie
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Craiu, Gheorghe Mihoc
451 pagini
An: 1976
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011