Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  40,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Anul apariției: 2006

Nr. pagini: 206 pagini

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

"O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe internet"
Supply Management

Oricine citeste aceasta carte va intelege cat de importanta este alegerea unui nume memorabil pentru produsul sau serviciul sau. O recomand tuturor celor care vor sa patrunda in mintea consumatorului."
Anatoli Ciucurovschi

Lucrarea Cele 11 legi imualbile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:
  • Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare
  • Cum conferi interactivitate unui site
  • Cum gasesti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita
  • Cum sa gasesti un nume care sa te reprezinte
  • Cum sa eviti cu orice pret sa fii pe locul al doilea in categoria ta
  • Cum sa te focusezi pe ceea ce este cu adevarat esential
  • Cum sa nu ratezi nici o oportunitate
  • Cum va darama Internetul, ca mediu de comunicare, toate barierele si granitele
  • Cum sa-ti faci reclama pe Internet
  • Cum sa pastrezi principiul divergentei la nivelul produselor si serviciilor
  • Cum iti va revolutiona Internetul viata


Comandă online Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului la 40,00 lei scrisă de Al Ries , Laura Ries, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.