Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  45,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2006

Nr. pagini: 306 pagini

ISBN: 973-0-04673-5

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Lumea afacerilor este sub influenta unor profunde schimbari care vor redefini granitele marketingului, ale relatiilor publice si ale comunicarii in general. Nu uita ca indiferent de domeniul in care functioneaza afacerea ta trebuie sa fii sensibil la toate aceste schimbari si sa fii cu un pas inaintea competitiei tale. Blog-ul pare sa fie o conditie esentiala pentru succesul afacerii tale.
Cum ar fi daca ai putea asculta milioane de oameni- clienti, angajati, competitori, parteneri, chiar si mijloacele mass-media, atunci cand discuta despre compania ta, despre produsele tale si despre modul in care ai ales sa iti faci reclama?
Si cum ar fi daca ai putea sa folosesti toate aceste informatii atat de reale si de proaspete, ca sa afli exact ceea ce isi doresc clientii tai? Prea frumos ca sa fie adevarat? Inseamna ca nu ai patruns inca in lumea blog-ului si nici nu banuiesti inca puterea acestuia.
Astazi, intre 50 si 100 de milioane de bloggeri comunica prin intermediul Internetului, exprimandu-si gandurile si trairile. Cu milioanele sale de voci, ce pot oricand fi ascultate, acest mediu nou a devenit un forum al lumii. Nicio afacere nu poate sa faca greseala sa nu participe la discutiile care au loc pe acest forum universal.
In cartea Blog Marketing, unul dintre specialistii momentului in acest nou domeniu, Jeremy Wright explica cum si mai ales de ce companiile, indiferent de sfera lor de activitate trebuie sa interactioneze cu clientii lor prin intermediul blog-ului.
Blog Marketing este o carte ce abunda in exemple concrete despre cum blogging-ul poate sa creasca puterea brand-ului tau; sa creeze experiente placute consumatorului tau; sa aduca feedback de la clienti legat de compania si produsele tale; sa transforme modul in care iti construiesti afacerea; sa simplifice proceduri de lucru pentru indeplinirea diverselor proiecte si iti creasca profiturile. Autorul argumenteaza destul de clar de-a lungul celor trei sute de pagini modul in care acest instrument iti poate modifica modul de abordare al propriei afaceri. “Daca nu folosesti blogging-ul ai numai de pierdut. Iti pierzi clientii pe care ii ai acum, dar si pe cei pe care ai putea sa ii castigi, iti pierzi influenta pe care ai putea sa o exerciti si pierzi in privinta relatiilor care te-ar putea ajuta sa iti redefinesti traseul companiei tale. Cand clientii tai vorbesc, ai obligatia sa intri in contact cu ei” afirma Wright.
Orice companie trebuie sa faca o alegere: fie sa ignore blogging-ul, fie adoptarea lui. Blogging-ul nu merge mai departe decat o fac website-urile obisnuite.Intr-un viitor destul de apropiat, pentru clienti va fi de la sine inteles faptul ca fiecare companie va avea un blog. Mediul de afaceri fie va fi o parte din lumea blogging-ului si se vor implica activ, fie o vor ignora si se vor distanta de ea. Din ce in ce mai mult, clientii cauta afaceri care fac mai mult decat sa ofere cele mai mici preturi ��" ei cauta relatii. Companiile care vor continua sa scada preturile si sa isi trateze clientii cu indiferenta vor intra intr-o cursa descendenta. Pe de alta parte, afacerile care isi pretuiesc clientii, care interactioneaza cu ei si ii fac parteneri la viitorul companiei intra intr-un cu totul alt fel de cursa��"una ascendenta, spre cele mai inalte performante. In care dintre cele doua curse ai prefera sa te implici? Ce se intampla cu companiile care castiga cursa descendenta? Supravietuiesc, prospera sau se scufunda? Dar cele care castiga cursa spre varful pietei? Doar timpul ne va da niste raspunsuri concrete, afirma destul de evaziv, Wright. In orice industrie, pe toate continentele, companiile dedicate servirii clientilor si care utilizeaza mult experienta clientilor, se confrunta cu o provocare comuna: managementul cresterii. Blogging-ul, ascultarea blog-urilor si participarea la dialog sunt pur si simplu extensii ale unei afaceri centrate pe client. Ori de cate ori iti valorifici clientii, ei vor deveni cei mai buni evanghelisti ai companiei tale si vor face marketing pentru compania ta. Cu toate acestea, blog-urile pot face mai mult decat marketing. Ele pot ajuta departamentele de dezvoltare de produse si relatiile publice. Mai mult pot chiar sa-ti deschida piete si oportunitati cu totul noi. Din momentul in care ai realizat ca sa asculti pulsul blogosferei este o cale naturala de a valorifica informatiile din aceasta conversatie fara sfarsit, pasul urmator ar fi sa vii cu ceva de spus. Cel mai bun mod de a face acest lucru este sa-ti incepi propriul blog. Cele mai multe companii trebuie mai intai sa hotarasca ce forma de blog sa adopte, cine ar trebui sa scrie blog-ul si alte lucruri importante. Din pacate, cel mai “sigur” lucru pe care multe companii aleg sa il faca este sa pozitioneze blog-ul ca un UAPM ��" Un Alt Produs de Marketing. Blog-ul tau trebuie sa comunice mai mult decat un mesaj standard de marketing. Trebuie sa comunice ceva autentic, pasionant si cu o autoritate izvorata din experienta ��" exact genul de lucruri care ies la iveala atunci cand vorbesti fata in fata cu un client. Lumea afacerilor este sub influenta unor profunde schimbari care vor redefini granitele marketingului, ale relatiilor publice si ale comunicarii in general. Nu uita ca indiferent de domeniul in care functioneaza afacerea ta trebuie sa fii sensibil la toate aceste schimbari si sa fii cu un pas inaintea competitiei tale. Blog-ul pare sa fie o conditie esentiala pentru succesul afacerii tale.


Comandă online Blog Marketing la 45,00 lei scrisă de Jeremy Wright, tiparită la editura Business Media Grup în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Blog Marketing nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.