
ISBN: 9738291313
Autor(i): Doris Louise Haineault , Jean-Yves Roy
Editura: Trei
Colecția: Repere in publicitate
Nr. pagini: 2002 pagini
Stare: de anticariat (foarte buna)
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Indemanarea publicitarilor, la fel ca arta ideologilor, consta deci, in esenta, in a ne face sa ne uitam pozitia de subiect, pentru a ne ralia la trasaturile comune ale unei apartenente definite. Magia publicitarilor consta in a-l face pe fiecare, din unic cum este, sa devina pentru cateva secunde fiinta publica. Intr-o astfel de pozitie, este evident ca unele dintre banalitatile noastre trebuie tagaduite, la fel cum se sterg micimea sau fragilitatea. Timp de treizeci sau saizeci de secunde, iata-ne eroi, celebri sau celebrati, capabili sa rezolvam in chip magic conflicte care ne chinuiau un moment mai devreme.[...]Este fascinant; in schimb, suntem repede atrasi de scurtele momente de publicitate care ne sunt acordate. Le iubim pentru ca transforma cotidianul in ispravi maiestuoase. Le adulam pentru ca, prin intermediul lor, copilul-magician triumfa asupra imposibilului.Experienta psihanalitica este, intr-adevar, un loc al intimitatii, o vorbire care se urzeste si se tese la antipozii publicitatii. Desigur, copilul magic conduce aceasta vorbire, dar el trebuie, de asemenea, sa-i cuprinda adevarata masura. In publicitate, dimpotriva, triumfa in secret: refugiindu-se sub haosul verbului; departe de a se denunta, consumand cu veselie. De la divan la ecran, divergenta parea uneori de nerezolvat. Totusi, o stie fiecare, copilul cuminte si constient de banalitatea lui coexista in cotidian cu copilul magic si triumfator. Cei doi isi disputa prim planul reprezentarii umane. ªi unul, si celalalt aspira, pe rand, la adevar.
Comandă online Publicitate si psihanaliza la 19,90 lei isbn 9738291313 scrisă de Doris Louise Haineault , Jean-Yves Roy, tiparită la editura Trei face parte din colecția Repere in publicitate. Livrare din stoc cu plata ramburs sau online cu cardul.
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Organizarea, planificarea si statistica activitatii unitatilor economice. Manual pentru clasele a XI-a si a XI
216 pagini
An: 1989