
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 52,00 LEI
ISBN: 9736182436
Autor(i): Valeriu Ioan-Franc , Dorina Tanasescu , Margareta Topita
Coordonator(i): Ana Lucia Ristea
Editura: Expert
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 356 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Comandă online Marketing. Concepte, instrumente, actiune la 52,00 lei isbn 9736182436 scrisă de Valeriu Ioan-Franc , Dorina Tanasescu , Margareta Topita Ana Lucia Ristea, tiparită la editura Expert. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing. Concepte, instrumente, actiune nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
L'economie : profit à tout prix vs. bien-être partagé,contributions à l'Ecole d'économie huma
Academiei Romane
Valeriu Ioan-Franc, Andrei-Marius Diamescu, Andrei Marius Diamescu
9789732738863
290 pagini
An: 2024
Marketing public si optimul social
Asab
Dorina Tanasescu
9789737725516
260 pagini
An: 2008
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Organizarea, planificarea si statistica activitatii unitatilor economice. Manual pentru clasele a XI-a si a XI
216 pagini
An: 1989