
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 34,95 LEI
ISBN: 9789734606399
Autor(i): Gilles Lipovetsky
Editura: Polirom
Colecția: Plural M
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 368 pagini
Categorii: Economie
Cuprins: Cele trei faze ale capitalismului de consum • Productie si marketing de masa • O tripla inventie: marca fabricii, ambalajul si publicitatea • Marile magazine • Dincolo de standing: consumul emotional • Consum, timp si joc • Inflatia de nou • Consumator „profesionist” si consumator anarhic • Superman: obsesia performantei, placerile simturilor • Viata profesionala, viata privata • Intelepciunea sau ultima iluzie
Descriere: Traducere de Mihai Ungurean. Ameliorarea continua a conditiilor de viata a devenit un scop al societatilor democratice, iar spiritul consumerist s-a infiltrat pina si in raporturile individului cu familia si religia, cu politica si sindicalismul, cu divertismentul si cultura. O extindere neincetata a logicii comerciale la toate sferele existentei marcheaza intrarea intr-o noua faza, cea a hiperconsumului. Totul devine marfa, motivatiile cumpararii isi pierd legatura traditionala cu pozitia sociala si sistemul claselor, iar consumul e unul emotional, subiectiv, axat exclusiv pe cautarea noutatii si a placerii. Si totusi, distantindu-se de criticile alarmiste ale societatii de consum si de entuziasmele facile generate de societatea bunastarii, eseul lui Gilles Lipovetsky arata ca perpetua noastra cautare a unei fericiri multiforme nu e reductibila la bunuri materiale. Noua etica consumerista nu presupune in mod necesar o infringere a gindirii, ce isi gaseste un stimul inedit in chiar puternica individualizare a consumului si in faptul ca individul e mai mult ca oricind nevoit sa-si caute propriile repere.
Comandă online Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum la 34,95 lei isbn 9789734606399 scrisă de Gilles Lipovetsky, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Plural M. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Estetizarea lumii : a trăi în timpul capitalismului artistic
Cartea Romaneasca Educational
Gilles Lipovetsky, Jean Serroy
9786060571230
380 pagini
An: 2021
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980